Daisypath Anniversary Years Ticker

Aku, Dia & Cintakami

Sunday, August 30, 2009

Dina's Birthday

Hari ni 30hb Ogos 2009 usia Dina genap 7 tahun. Selalunyer birthday Dina kami sambut kt padang kat perumahan aku(countdown merdeka) tp taun ni kt umah jer sbb kena g solat Tarawikh. Aku & Jiran tetangga tiap2 taun buat makan2 kat padang sempena hari kemerdekaan tp taun kena bulan puasa lak.

Dina masa umur 2tahun
Kepada Dina Ibu ucapkan 'Selamat Hari Ulang Tahun yg ke 7. Semoga Dina dipanjangkan usia, sentiasa dilindungi & mendapat keredhaan ALLAH swt, menjadi anak yang solehah & rajin2 belajar agar tercapai cita2 nk jd doktor dan Ibu nak Dina tau yg Ibu sangat sayang kt Dina.Rasa cepat sgt masa berlalu..dah besar anak ibu.
Dina dah 7 tahun
Ramai yg kata Dina copyright aku sbb tu aku tak berapa ngam dgn dia, tapi yg penting aku sangat syg anak2 ku. merekalah nyawaku tanpa mereka hidupku tak bermakna.
~~IBU LOVE DINA~~



2 comments:

  1. hepi besday dik dina..
    slalu ank pompuan elok ikut muka abah dia..
    ntah la..huhu

    ReplyDelete
  2. Tu la...dia mmg manja giler gan ayah dia. Ibu x de x pe janji ayah ada.

    ReplyDelete