Aku, Dia & Cintakami

Sunday, March 28, 2010

Satu pagi di Komplek Padang Besar

Tarikh : 12 Dis 2009
Jam : 10.00am waktu M'sia
Org yg terlibat : Dina, Baby & Ayah..(ibu tiada di lokasi sbb sedang sibuk bersuping sakan)

Ayah...bleh tak kakak nk beli belon ni....(buat2 muka 10sen)
Baby pun nk jugak yah.....
Pertunjukan Belon Buih Bermula
Tiup..tiup...kita lawan sapa paling banyak buat belon....
jgn pedulikan org..komplek ni kita yg punya..

Cam besh jer monster yoyo nikan kakak...
Ayah, kita org beli yang ni okey tak???



Nasib aku sebagai sebotol Belon Buih....

Wednesday, January 27, 2010

Aku dapat hadiah

Disebabkan kesibukan yg melampau, spai nk update blog pun x sempat.. Tanggal 25.01.10 lepas genap ler umur aku yg ker.......ermmmm lu pikir la sendirik hahhahahhaa. Tua dah aku. Taun ni aku gembira sgt sbb En. Hb buat suprise....tgk ler apa suprise nyer..jeng...jeng...jeng
.
.
.
.
.
.
.
.
.



I like it....Tq darling...i luv u soooo much..muah..muah.

23 & 24 Jan 2010...g jejln ke Cameron Highland....seblm memanjat bukit Cameron tu aku & family bermandi-manda di Sg. Klah Hot Spring...meriah tul besday aku taun ni...

Monday, January 4, 2010

Selamat datang 2.0.1.0

Ini en3 pertama utk tahun 2010...sibuk betul aku ngalahkan PM lak..tiap2 mgu dok sibuk gan persiapan anak nak g sekolah (tu yg tak sempat nak berblogging).
11~12 Dec 2009 aku kat Kangar...anak buah aku btunang..10 Dec gerak dr KL- overnite kt Suria Apartment Bukit Merah Laketown. Kami cuma sempat naik chairlift jer kt sana sbb nak cepat..next time aku nk g lg kt sini...sbb x puas nk pusing2.
Di majlis pertunangan...Anak dara aku tumpang glamor jap

ni jer la gambar2 yg sempat aku upload..nti ada masa aku sambung cite & upload lg..