Aku, Dia & Cintakami

Wednesday, January 27, 2010

Aku dapat hadiah

Disebabkan kesibukan yg melampau, spai nk update blog pun x sempat.. Tanggal 25.01.10 lepas genap ler umur aku yg ker.......ermmmm lu pikir la sendirik hahhahahhaa. Tua dah aku. Taun ni aku gembira sgt sbb En. Hb buat suprise....tgk ler apa suprise nyer..jeng...jeng...jeng
.
.
.
.
.
.
.
.
.



I like it....Tq darling...i luv u soooo much..muah..muah.

23 & 24 Jan 2010...g jejln ke Cameron Highland....seblm memanjat bukit Cameron tu aku & family bermandi-manda di Sg. Klah Hot Spring...meriah tul besday aku taun ni...

Monday, January 4, 2010

Selamat datang 2.0.1.0

Ini en3 pertama utk tahun 2010...sibuk betul aku ngalahkan PM lak..tiap2 mgu dok sibuk gan persiapan anak nak g sekolah (tu yg tak sempat nak berblogging).
11~12 Dec 2009 aku kat Kangar...anak buah aku btunang..10 Dec gerak dr KL- overnite kt Suria Apartment Bukit Merah Laketown. Kami cuma sempat naik chairlift jer kt sana sbb nak cepat..next time aku nk g lg kt sini...sbb x puas nk pusing2.
Di majlis pertunangan...Anak dara aku tumpang glamor jap

ni jer la gambar2 yg sempat aku upload..nti ada masa aku sambung cite & upload lg..