Aku, Dia & Cintakami

Friday, November 13, 2009

Offer of the year is back.....


Airasia buat promotion..klik sini (patut aku dapat komisyen sbb promote dorang ni). Xceli dah hampir semggu dah promo ni..aku jer yg lambat hapdet...

Bagi orang yg suka melancong cam aku...ni la masa yg ditunggu2...RM0 sapa yg tak teruja.
Disebabkan taun ni anak aku nk UPSR...so terpaksa la slowkan sikit xtvt percutian aku...tuk taun ni aku bookg LANGKAWI jer (percutian wajib aku) ...nak tau berapa RM.....RM90nett tuk 6 org...murah giler kan. Harga tu tuk tiket jer tau klu masuk luggage kena tambah lg ler ikut berapa beg yg nak bawa.
Pada korang yg minat melancong tu..apa tunggu lagi..grab la satu..memang berbaloi