Daisypath Anniversary Years Ticker

Aku, Dia & Cintakami

Monday, October 19, 2009

Kalau dah bukan rezeki....

Bila sampai umah dlm kul 12am & baru perasan ada 1 beg x de, tya suma org (Hb & anak2 ler..) dorang cakap x tau. Call abang ipar suh check kat dlm kete (dia yg amik kami kat airport) pun x de.

Aku pun start ler berceramah sambil gugle tel no. lost & found counter. Tapi bila aku baca org lain punya masalah kt website tu, aku terus diam & insaf. Dorang ttgal laptop, hp, camera dll yg lebih bharga. Aku cuma tertinggal beg yg berisi 40btl blackpepper & 5 btl bbq sos dr Swak jer..tu pun nk kecoh.(Aku bising sbb brg2 tu nak buat sourvenir kt kwn2)

SMS Lala, bg tau beg aku t'tgal kt airport (flight dia lambat 1jm dr kami), dia ckp ada nampak beg tu kt atas troli tp x tau yg tu kami punya dan dia pun buat tak tau jer la..
Ni ler rupa beg tu...Tinggal Kenangan!!

2 comments:

  1. Ni kirenyer kawan2 la xder rezeki.. seb baik gambar beg tu ader.. boleh buat kenangan.. ;)

    ReplyDelete
  2. Beg tu pun beli tuk kenangan, pun tinggal kenangan jer...

    ReplyDelete