Daisypath Anniversary Years Ticker

Aku, Dia & Cintakami

Sunday, October 18, 2009

Cite Raya yg dah basi

Dah dekat sebulan x hapdet blog...bukan malas @ bz, tp penat...hari2 buka blog kawan2 & asyik dok baca entri org. bila buka blog sendrik dah penat. Tapi tak pa la...nak gak cite raya cam geng2 lain tu.

Taun ni seperti yg dah dimaklumkan turn Raya kt kg Cik Hb. Hari sabtu 1 hari b4 raya baru balik. Kami konvoi 3 keta balik J1. DJ Radio bg info Karak Highway sesak. Aku usulkan ikut jln lama tp depa suma x mau...kami pun redah jer la. Kul 1.30pm baru gerak dr Gombak (amik PIL yg duk kat sana).
Alhamdulillah...sepjg perjlnan sumanya ok..tiada langsung kesesakan, mungkin dj tu lupa nak hapdet info terkini kot.Kul 3.30pm kami dah spai Bdr Pusat. Merayau2 jap kat situ sbb dah lama x balik.Kul 4.30pm baru spai umah, geng2 konvoi suma dah spai & dok sibuk prepare juadah berbuka.
Ni gambar2 raya...sesi bermaaf-maafan.

dan ni gambar raya kami untuk tahun 2009

Raya ke-2 kami ke Lipis a.k.a kg my parent.

bergambar gan nenek, wan & family adik lelakiku, yie. Adik aku dah nak balik Banting.

Raya ke-3, Balik kg mak kepada mak aku lak (nenek aku daaa...)

yg paling tinggi tu adik aku, lala, bergambar gan mak sedara & cousin2 aku berlatar belakangkan umah peninggalan nenek aku...

Raya ke-4, G umah pakcik Hb. Berhampiran gan umah dia ada Titi Gantung

Ni geng penggembaraan yg telah berjaya melintasi titi gantung itew...

Pakcik yg bw kami ke titi gantung ni ajak beraya kt umah dia. Dr titi gantung ke umah dia lebih kurang 1km kot. Abis cair make-up aku...
Gambar dia & family.

setakat ni jer la laporan raya utk taun 2009.

No comments:

Post a Comment