Daisypath Anniversary Years Ticker

Aku, Dia & Cintakami

Sunday, September 6, 2009

17 Ramadhan Sudah.....

Sekejap jer dah 17 hari umat islam menjalani Ibadah Puasa. Tahun ni Alhamdulillah..suma anak2ku berpuasa. Baby pun dah tak heran tengok bdk2 lain makan depan dia..pandai anak comel ibu ni.

Persiapan raya...almost done. Cuma anak dara 2 org tu jer nak kasut tumit tinggi & tak jumpa yang bkenan dihati (hati ibu dorang ler..). Kuih raya cam taun2 lepas ler..tunjuk2 & bayar jer.

Taun ni raya kt kg Hb..Petang raya pertama baru balik kg aku lak..tiap2 taun cam tu ler rutin kami, cuma alternate raya kt mana dulu jer.Elok kawen 1 negeri ni..senang nak adjust tak yah gaduh2 nak balik raya. Abang aku lg best 1 kg ...errr melalut lak.

18hb company aku dah istihar cuti...maknanyer cuti raya aku dari 18hb ~ 27hb Sept...fuhyoo lama giler tu...jgn jeles yer kwn2. balik raya nti pulun ler buat keje sbb dah cuti lama.

Minggu ni keje 4 ari..minggu dpn pun keje 4 ari...pas tu cuti...HORREYYYY..

2 comments:

  1. lamer giler cuti... rayer sakan la ni..

    ReplyDelete
  2. posa sebln rayer pun kene seblan gak..tak gitu mama putra. keje kat swasta takat semggu tu wajib ler

    ReplyDelete