Daisypath Anniversary Years Ticker

Aku, Dia & Cintakami

Thursday, April 23, 2009

2H1M-Water Chalet,PD

11/04/2009 Bawa anak2 g jejln kt PD, almaklum le aku dah tinggalkan dorang masa g Sabah...Aku booking The Legend Water Chalet - Premium Tower Chalet...Kul 11.00am gerak dr umah aku target sampai sana dlm kul 12.30pm sbb nk lunch kt Restoren Kari Kepala Ikan kt simpang 4. Kul 12.30pm spai kat kedai tu kami mkn Kari Kepala Ikan 2 ketul + Sayur+Siput Sedut+4 Nasi+4 teh ais =RM19.

Call hotel ingat nak check in cepat tp bilik x ready lg..2pm baru ok. So, jejln kat PD Walk & D'Store. Aku mula rasa x selesa...badan rasa seram sejuk jer.
Masa aku shopg baju, anak dara 2 org ni jd part time model...

Kul 2pm g check in hotel. Hotel ni menghala ke Lukut, agak jauh dari bandar PD.(Aku turun exit Teluk Kemang).

Ni ler rupa bilik kami Swimming Pool. Snap dr bilik - Tingkat 10.

Dina & Baby sedang melukis. Ikhwan & Ammar assemble Bdaman yg dorang beli kt PD Walk.

Photo2 ni suma Hb yg snap...sbb Aku...Kedemaman & ketiduran (tetiba jer demam mengejut).

Lepas Maghrib badan rasa ok sikit...kami g pasar malam kat petronas-beli jagung jer. Lepas tu g mkn mlm kat Nasreen Seafood. Dinner : Ikan Kembung Bakar + Siakap Goreng Halia + Sayur + Ketam Goreng Berlada + 6 nasi + 6 air Buah = RM82. Sedap hingga menjilat jari..

Balik hotel lepak kat balkoni spai kul 12am layan hotel sebelah (Glory Beach Resort) berkaroake sambil mkn jagung pasar mlm.

12/04/2009 Selepas sarapan layan kanak2 riang ni mandi-manda, main &

Berjakuzi.......


Klu nak tau ni la tempayan, Pesanan Penaja "Sebelum berjakuzi sila basuh kaki dulu"

Demam sudah.......

Edisi pergambaran bermula...

Kul 12pm check out...bye2 Water Chalet..Ada duit lebih jumpa lg. Sebelum pulang kami Lunch kat Kopitiam Station, PD Walk - Chicken Chop Set (3 X RM9.90).

Otw balik suhu bdn Ammar sangatpanas..Bawa g Klinik kt Shah Alam. Doktor check suhu 39C- Confirm Demam panas & dapat MC 2 Hari.

Home Sweet Home...hujan dr ptg sampai ke mlm.

2 comments:

  1. wahh akak... sgt seronok laa ye.. tp apsal tetibe demam? alahai...

    ReplyDelete
  2. Entah ler...semnjak 2menjak ni selalu cam gitu

    ReplyDelete