Daisypath Anniversary Years Ticker

Aku, Dia & Cintakami

Friday, January 9, 2009

Dina oh Dina...

Sori lambat sikit nak update.... ke'bz' an terlampau...
Taun ni Dina tahun 1. Dah besar anak dara Ibu...(dlm hati...makin tua Ibu)

Dina excited nak g sekolah.....


Di perbarisan, murid2 di depan...ibubapa murid2 dibelakang. Yg paling tinggi tu Dina, Dia telah mewarisi ketinggian aku..& senang sikit korang nak cari diakan. (Nota : Jgn cari...aku tiada didlm photo)


Photo keseluruhan tahun 1, 2009...total 13 kelas.
Nota Akhir : Kalu korang nak tau aku lupa nak g confirm dina sekolah (dah daftar 4 tahun lepas tp tak buat confirmation) Nasib baik jiran aku ingatkan. Last minute aku g confirmkan nama dia.(Walaupun dah daftar tp tak buat confirmation nama tak masuk dalam senarai...) dan syukur dia masih boleh bersekolah di Sekolah FASA 2. (Photo2 ni aku ambil masa hari orientasi)

No comments:

Post a Comment