Daisypath Anniversary Years Ticker

Aku, Dia & Cintakami

Sunday, February 8, 2009

Jeng..jeng...

Di satu mlm yg indah....ketika dlm p'jlnan balik dr kedai makan. Tetiba aku rasa sesuatu mengusik2 kakiku..aku biarkan..lelama makin over lak benda tu mengeletek kakiku. Dgn perasaan x puas ati aku bukak lampu...mak..kerlipan matanyer menikam mataku..sepantas kilat aku tutup lampu sbb x sanggup menatap wajahnyer sambil menjerit dgn nada ganas + seram sejuk ..Berenti bang, Cepat berenti bang......Suami terchenta tanya apasal? KATAK!!...Bila keta berenti aku & baby dah duk kt seat belakang...he he he. (lompat ikut laluan tengah) Usaha menangkap katak gagal. So, aku & anak2 duk bersila kt seat belakang spai ke umah. Bila spai kt umah..tup2 katak tu kuar cam tau jer dah spai. Cik abg aku yg brutal terus cekup & campak kt mana tah...
Moral of d'story...
sebelum masukkan kasut2 kedlm kete check dulu kot2 ada penghuni yg x diundang...

2 comments:

  1. aiyooo... agaknye katak tu nk ikut g jenjalan laa kot =P

    ReplyDelete
  2. hi, threeofus, yup..kami dah bw katak tu g mkn angin kt kuantan....sib baik tak mati katak dlm kete gue

    ReplyDelete